Ytterligare en fråga

Från anonym: Hej! Du behöver inte svara på detta om det känns jobbigt och så, men jag undrar om du är helt frisk nu? Eller om du fortfarande har tankar och sånt? Kämpa på!

Hej! Nej, jag är inte helt frisk, inte än. (sedan kan det ju diskuteras om man någonsin blir helt frisk, eller om det alltid kommer finnas kvar litelitelite i bakhuvudet. Jag tror på det senare). Jag är nu utskriven från dagvården, men går fortfarande i öppenvård, dvs jag har samtal lite då och då. Matångest har jag inte haft på två veckor nu och dom ätstörda tankarna är i stort sätt borta. Dom kommer ibland, men till skillnad från förr kan jag nu mota bort dem och fokusera på annat, som tillexempel hur mycket bättre mitt liv är utan denhär jävla sjukdomen.


Kommentarer
Postat av: A

DU är starkast! DU kan övervinna allt!

2011-03-18 @ 10:38:02
Postat av: anonym

du är så stark. Är otroligt glad för din skull ska du veta!

2011-03-18 @ 16:28:58
Postat av: Anonym

Älskar dig, Klara! Du är fantastisk!

Chrestina

2011-03-18 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0