Svar på fråga

Kommentar från matilda: har lite frågor angånende dina ätstörningar . åt du ingenting under tiden ? blev du aldrig hungrig ? tacksam för svar ! och glöm inte att fortsätt kämpa! kram

Svar: Tiden då jag var sjuk utan att omvärlden visste det gick det i perioder. Vissa perioder åt jag i stort sett normalt, andra i stort sett ingenting, typ; en kopp kaffe till frukost, lite gurka till lunch och så lite som möjligt till middag (så såg det ut veckorna innan jag "blev upptäck"). Tiden då jag var som sjukast hade jag ett matschema vi fått från sjukhuset, i början följde jag det nästan aldrig helt, dock.
Perioderna när jag knappt åt något var jag hungrig i stort sett hela tiden. Jag tänkte på mat konstant och brukade ligga och tänka på allt jag ville äta när jag skulle sova. När jag hade matschemat var jag inte hungrig lika ofta, men jag älskade känslan eftersom att den betyde att jag inte ätit tillräckligt.

Hoppas det räcker som svar! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0