If I fail, if I succeed, at least I live as I believe

Jag är så fantastiskt, oerhört, obeskrivligt lycklig. Ja, det är knappt att jag tror att det är sant.
Idag var min sista dag på ätis, någonsin. Aldrig mer ätisscheman, sjukhusmat, röda sjukhusfiltar, sjukhuslukter eller sjukhusljud såsom den där speciella ätis-ringsignalen jag kommit att hata. Aldrig mer. Jag ska aldrig tillbaka.
Nu blir det istället skola på heltid, skolluncher och frihet.
Jag riktigt kände det när jag gick ut därifrån, efter mötet (som jag aldrig hade kunnat föreställa mig skulle sluta såhär!), att nu är det över. Aldrig mer.
Och det är nog den bästa känslan jag någonsin haft, i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Ellosss

åhh underbart!!! <3

2011-03-16 @ 20:09:10
Postat av: Malin Vällfors

Här kan jag säga att du har en vän som är så otroligt stolt över dig, Klara! Att du klarat av att visa både familjen, vännerna och tanterna på ätis hur stark och modig du är och kommit ur detta!!Miljoner kramar från din Malin <3<3

2011-03-16 @ 20:11:25
Postat av: kajsi

aaww snuttis! du är så grym min älskade vän :D <333

2011-03-16 @ 20:12:18
URL: http://kajsalinneas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Så stört stolt över dig Klaris! Du är awesome älskling! <3 <3

2011-03-16 @ 20:17:15
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: mathilda

klara.. du skriver på ett så otroligt vackert och gripande sätt . älskar att läsa din blogg !

jag är otroligt glad för din skull :) och så saknar jag dej massor.. <3

2011-03-16 @ 20:46:37
URL: http://thiildas.blogg.se/
Postat av: vitamin well

fyfaaan va jag är glad för dej!! <3 <3

saknar dej till 1000 och älskar dej ännu mer



ehmm, ironin som uppstår när man träffar en välkänd mamma i väntrummet..

2011-03-16 @ 22:38:50
Postat av: Mina

KLARA!!!! DU är ju så STARK!!! Fatta hur duktig och vilken kraft och vilja du har som klarat dig ur detta! <3



Är väldigt stolt över dig om jag får säga så ;)



Vi måste ta och ses något snart! Vad hände i helgen? Saknade dig.... MEn du kommer väl på showen? hahaha den kmr bli knas, fast rolig. Du ska bara vet avad vi ska ha på oss...!!!! HAHAHAHA



HA det BÄST tills vi ses/hörs nästa gång

Massor med kramar på dig!



"Tårta -och saft!" <333333

2011-03-16 @ 23:54:46
URL: http://minasblomma.bloggagratis.se
Postat av: Rebecca

Det blir så varm i hjärtat när jag läser dehär, kan läsa de om och om igen!! Jag vet känslan att gå ut från sjukhuset och veta att man inte behöver sätta sin fot där igen. Du är otroligt stark!! Och det har du och jag alltid sagt att vi är. Vi sa alltid att vi skulle övervinna smärtan! Snart minns man inte hur smärtan kändes men vi kommer aldrig glömma den! Klara du är fantastisk<3 puss!

2011-03-17 @ 15:37:45
Postat av: Birgitta Lundén

Lycka till med allt och njut av dagen och stunden. Ställ inte för höga krav på dig med skolan. Det ordnar sig alltid att du kan göra vad du vill och känner för. Var ömsint och varm mot dig själv



Kramar från Birgitta

2011-03-17 @ 15:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0