Seriously...I'm kidding



Lite sådär såg jag ut igår, ett av favorithalsbanden och allt, när jag var i skolan, köpte hårfärg och fikade med Ellen. Känns fint att vara tillbaka i skolan, faktiskt. Samma megabra klasskompisar och så ett helt dunderbra schema.
Idag har jag haft två lektioner, invigt mitt julklapps-friskis&svettiskort, använt världens sötaste och godaste lypsyl, köpt en bok och värmt själen och kroppen med te framför en brasa. Ska fortsätta att värma mig, mysa och le åt Ellen Degeneres som bara är så himla bra, och vila upp mig inför kvällen. För idag är ingen vanlig dag, utan finaste beckibuses födelsedag!! (grattis älskling) Så ikväll ska vi ha det sådär trevligt och roligt som bara vi kan, fira och prata och skratta och dansa. Trevlig fredag på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Beckibuse

(Tack bebii <3 )

2012-01-14 @ 18:38:54
URL: http://rebeckagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0