Jag kan sitta själv i parken tills solen ändrat färgen i mitt hår

 

Sådär mysigt (+ MASSOR med skum) hade jag det igår. Och sådär har jag sett ut idag, skaffade mig en aning mörkare hår i söndags och det känns fint. Ja, och så spontanshoppade jag lite frysta körsbär och ett nytt te idag också. Vanliga människor spontanshoppar kläder eller dylikt, jag köper te. Och böcker. Och så då frysta bär ibland. Har varit en lång dag, ska skriva yttepyttelite på en filmkunskapsuppgift, sen ska jag krypa ner under en filt, dricka mitt nya te och heja på Sverige i handbolls-EM.

 


Kommentarer
Postat av: M. Vällfors

färgen blev verkligen Succé!! jättefint :)

Tänkte smsa dig om i morgon men insåg med förvåning att ditt nummer saknas i min kontaktlista. Text me, pleace! <3

2012-01-18 @ 10:37:46
Postat av: Birgitta

MMM vad jag får lust att krypa ner i ett varmt härligt skumbad med levande ljus omkring. Du Klara har verkligen förmågan att fånga dagen och stunden med alla dina sinnen. Körsbären och vaniljtet känns på tungan. PS Snygg hårfärg!

2012-01-18 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0