Visst är natten svart, visst är marken kall

Igår lagade jag megagod välkommenhem-midda till mamma (och mig och brori, såklart) och spenderade resten av kvällen med att äta mangosorbet och titta på eclipse, i jagärfortfarande17-anda (men bara i en vecka och tre dagar till!!) istället för att dansa bort på flustret. Dagen har varit alldeles sådär härligt lördagsslö då inget nyttigt blivit gjort, har bland annat varit i ishallen och kollat på konståkning (och längtat efter att själv stå på isen och vara tävlingsredo i glittrig dräkt och stram knut och vara jättejättenervös) med finaste Mina. Kvällen ryktas bli lika lugn som igår, med te och soffhäng.


Kommentarer
Postat av: Mina

Det var kul att ses!

Hoppas vi ses snart igen! <3

Puss och kram på dig!



Ps. Om tre dagar är det jag som kommer ha min 17-anda. Bara vilja fylla 18!

2011-11-21 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0