Ackompanjerat till taktfast gittarmusik

Trött tjej. Så trött att jag nyss på allvar skrev in www.trött.se istället för www.blogg.se när jag satt och tänkte på hur trött jag var. Blev lite luddigt där, men är ju som sagt ganska trött, eh..

Dagen har varit fin.
Milen på MVG-tid med marginal (JARRÅ!). Trots lite tårar och stela knän kämpade sig de flesta runt de tio kilometerna, blir nästan lite stolt, vi är så duktiga!
Samhällskunskapsprov också (anledningen till att jag är så trött, paniknattplugg). Gick nog rätt bra.

God middag, och efterrätt (kaka, på en torsdag?! Alla Johan Glans- fans fattar..hehe), Amerika-släktingarna på ett sista besök.

Det var dagens väsentligheter.
Nu går jag och lägger mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0