nymålade naglar

Jag gick upp kl8 imorse. Tänkte att jag banemej skulle göra något vettigt av dagen. Har jag gjort något vettigt hittills? Nej. Jag har tittat på fem avsnitt vänner och skrivit lite på biologiuppsattsen. Visst, att skriva på uppsattsen var verkligen behövligt, men eftersom att jag nu på två timmar bara lyckats få ner svaren på två av punkterna känns denna tid ganska bortkastad. Så om nån känner behov av att tala om för mej om bakterierna jag beskriver är hetro eller autotrofa, varsågod! Även öppen för förslag gällande arkeer på savannen.

Tänka sig, bara att skriva detta inlägg har tagit nästan tio minuter. Kan i och för sig bero på att lillebror satt igång att spela elgitarr på övervåningen. Det är knappt att jag kan höra mina egna tankar. Man kanske skulle ta och gå ut en liten stund? Det är ju trots allt väldigt fint väder ute.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! :D

Allt är bara bra, både för mig och Petra :D Hur är det med dig och Rebecka? Tycker det känns helt sjukt att det gått så lång tid sen vi sågs, men tiden rullar bara på, men jag saknar er, mycket!

min skitrapport handlar om GMO (genmodifierade organismer) och EU :P spännande va? ;)

puss och kram!<3

2010-01-12 @ 17:22:37
URL: http://takeitorleaveitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0