a cold one

Hej och gokväll. Dagarna flyger förbi och på tisdag börjar skolan igen. Vart tog tiden vägen?
Tiden då man skulle hinna skriva biologiuppsattsen? Tiden då man skulle läsa den där boken?
Tiden då man skulle hinna städa garderoben och skrivbordslådorna?
Ja, och så får vi ju inte glömma tiden då man skulle hinna träffa alla kompisar, träna, gå på alla fester och på alla mysiga kaféer. Sen, på tiden som blev över skulle man ha massa tid att bara slappa, kolla på film och sitta vid datorn. Men det blir ju väldigt sällan som man tänkt sig.

Gårdagen spenderades framför fjärde säsongen av vänner och lite senare bar det av till ishallen. På kvällen, runt nio fick man ett fint litet sms av en fin liten Hanna som undrade om jag hade lust att hänga med hem till hennes forna klasskompis. Eftersom att inget annat var inplanerat satte jag mig på bussen och åkte in till stan. Kvällen i sig bestod till största del av musik och prat om allt från frisyrer till döden. En lugn och trevlig kväll som avslutades vid tretiden av att privattaxin kom. Sov sedan hos Hanna. Tack finaste för en trevlig torsdagskväll! <3

Idag har jag varit på stan med Amanda och Malin. Vi har kollat in nästan varenda butik i hela stan (känns det som) vilket hade till följd att man nu kom hem med några välfyllda kassar. Det blev även ett fikastopp (såklart!) på landings då vi passade på att byta julklappar, tack än en gång för dagen och de fina presenterna! <3 

Kvällen ser lugn ut, det vankas sushi och pappa meddelade att det idag är säsongsstart för let's dance (inget han egentligen borde veta...)

Nu ska jag nog gå upp och ta mig en varm dusch, är frusen ända in i benmärgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0