Day 24 – Something that makes you cry

Filmer som slutar sorgligt eller väldigt lyckligt.
När någon dör.
När någon är väldig elak (och då är det oftast tårar av ilska).
Ibland när jag läser om hemskheter, exempelvis ett barn som är försvunnet.
Väldigt sällan, men det händer, när jag lyssnar på fin och speciell musik.
Och så finns det ett antal ätstörda grejer som får/har fått mig att gråta också, men det tänker jag inte gå in på.

Jag har dock svårt att gråta vid "rätt tillfälle", då man förväntas gråta. Grät inte när vi slutade nian eller när jag åkte hem efter tre veckors språkresa, tex.
Gråter i allmänhet inte särskilt ofta.
Men, när jag väl börjat gråta, då har jag svårt att sluta. Jag börjar gråta för en sak, men allt eftersom kommer jag på mer och mer som jag är ledsen för, och ja, då är det svårt att bara sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0