Day 21 – Another moment

Tisdag den 14 december 2010.
Klassfest hos Flempa (aka Christoffer, Flempiluran, Flempmeister osv).

Innifrån hörs mikrofonkåt och ett gäng underbara människor dansar/hoppar/ligger på golvet.
Ute i kylan, i mitt sällskap, finns ytterligare några underbara människor.
På en altan någonstans i knivsta, i minusgrader och ciggarettdoftande vinterluft.
Jag minns inte exakt vilka det var som var ute/inne, vilka jag pratade med, vad som sades,
vad klockan var eller om det snöade.

Vad jag minns är att jag för ett ögonblick,
när jag kunde glömma allt annat,
tittade inn på de där inne och på de som stod med mig ute,
bara kände mig så himla lycklig.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

<3

2010-12-22 @ 00:52:33
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0