Day 07 – Your best friend

Omöjligt. Jag har inte EN bästavän. Jag har många fina vänner, och några av dom står mig riktigt nära.
Jag känner mig lyckligt lottad som ärligt kan säga att jag har FLERA bästavänner.

Vissa har jag känt sedan jag föddes och vissa har jag känt i mindre än 2 år. Vissa känner jag genom gymnasiet, vissa genom konståkningen och vissa sedan högstadiet.
Några har mörkt hår, några har ljust hår, några har lockigt hår, några har rakt hår.
Vissa är långa och går i min klass, andra är korta och gillar att pyssla.
Vissa träffar jag (om omständigheterna varit "normala") varje dag, vissa mera sällan.
Några är yngre, några är äldre, och flertalet är lika gamla.

Jag är så himla glad att jag har er,
Ni är alla guld värda ♥

Kommentarer
Postat av: mina

jag är glad över att ha dig!

Haha jag tror jag tar åt mig på "andra är korta och gillar att pyssla." ;) :)

Tihi

KRAM PÅ DIG <3

2010-12-08 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0