comeback!

Har bestämmt mig för att ge bloggandet en andra chans.
Jag känner att jag behöver ett ställe att skriva av mej, få ut allt som snurrar i skallen.
Kom på tanken att börja blogga igen för nån vecka sen. Tiden sen dess har gått åt till att komma på ett passande bloggnamn. Hade tänkt mej något fint så som smultron eller solrosen. Men icke, de namnen var upptagna, såklart.
Tyvärr Malin, klarafärdigagå var inte vad jag hade tänkt mej. Inte heller klaravardet, som Amanda så fint föreslog. Jag tycker mer om saftkalas, men det var lite för obestämt (och dessutom upptaget),
så det fick bli ettsaftkalas. välkommen!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag gillar det :D

2009-12-05 @ 01:17:48
URL: http://llisamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0