Vemdalen I



Lite såhär har jag sett ut om dagarna, ja under täckbyxor och allt förstås.


Första kvällen snöade det och himlen var alldeles fantastiskt fin och jag var alldeles fantastiskt glad


Jag har myst en hel del i min mysigaste fjälltröja


Enda dagen jag fick med mig kameran upp i backen var det disigt och snöigt, något det var alla dagar utom första. Jag lyckades tappa skidglasögonen i sittliften men lyckades hitta dem igen,  jag ramlade bara en enda gång, av utmattning i världens smalaste lilla offpist-ränna och så har jag frusit förfärligt mycket om fingrarna.


Vi har haft det väldigt trevligt på kvällarna, med spel och film och en massa te.

Kommentarer
Postat av: ellleeen

Åh mys!

2012-01-09 @ 16:29:32
Postat av: mallan

Ååh vad härligt hoppas vår vecka blir lika bra. Just nu sitter jag framför en brasa just i Vemdalen med en stor kopp te och bara njuter.. :) Massvis med kramar '

2012-01-09 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0