Helgen


Har haft en fin helg. Taco-singstarkväll men fina filurer hos Becki på fredagen och film-myskväll med brori igår. Har även klämt in lite försök till longboardåkande, plugg, säng-häng och promenering. Och så har jag ju hängt en del i ishallarna också! Premiärhade mina två skridskoskolegrupper idag (och var vikarie igår) och det är SÅ HIMLA KUL! Fast måste erkänna att det är lite delade känslor. Dels dendär obeskrivliga saknaden, som jag inte riktigt vill tänka på, och så dendär underbara lyckokänslan av att vara tillbaka på isen. Helt sjukt, rent ut sagt, att det är nästan exakt ett år sedan jag åkte skridskor. Ett helt jekla år. Åh skridskor på fötterna, is under, ishallsdoft och kalla fingrar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0