Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut


Del av gårdagens midda i form av pappas hemgjorda sushi

Det är fredag. tack, äntligen. Veckan har varit helt otroligt fullproppad av måsten, projekt, prov, redovisningar och uppgifter. Har gått i skolan, pluggat och ätit, sovit när jag fått tid över, typ. Det är klart och nu känns det bra. Är helt slut, dock, men jo, det känns bra, nöjd över att jag inte gav upp.
Började dagen med kaffe framför julkalendern och på centralstation hade dragspelsmusikerna bytt sin obligatoriska (och enda jag trodde de kunde) truddelutt i östeuropeisk polkastil mot, hör och häpna, bjällerklang! Fick en pepparkaka av en liten unge i tomteluva tillhörande en barnkör utanför åhléns och med en sådan början kunde ju inte dagen bli annat än bra. Blir en lugn kväll med ostbricka och soffhäng, ser fram emot min pluggfria helg som är alldeles lagom full av roliga planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0