Välkommen, Oktober


Veckans längsta skoldag genomleds i en mormorstickad myströja och avslutades med lite innebandy (jag gjorde mål! värt att nämnas). Väl hemma har jag pluggat, med avbrott endast för megagod laxmacke-midda (tips: bröd + kokt potatis + gravad lax + creme fraiche + peppar + salt). Kände efter ett tag att enough is enough och tog och badade lite bastu istället. Känner mig nu sådär ahhhhhh-avslappnad, och har precis avnjutit banan-kiwi-passionsfruktsallad och grönt te med citron samt bestämt mig för att jag nog ska ta och plugga lite till ändå.

Kommentarer
Postat av: julia

Shiet vilken fin tröja klaris! <3

2011-10-04 @ 22:24:09
URL: http://www.jullsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0