Jag lever med en sanning och du kan inte tävla med den

Allt känns lite som en grå dimma för tillfället, lite som att se livet genom en glasruta och vara så nära, nästan där, där i våren-är-här-snart-student-lyckan där alla de flesta andra tycks vara, men inte riktigt.
Det känns fel att säga att jag blivit sjuk igen, för trots att jag verligen mådde genuint bra i våras/sommras så försvann det nog inte helt. Det, den, sjukdomen, ätstörningen, har kommit tillbaka, smugits sig på under hösten och vintern, växt sig större och större. och nu slukat mig totalt.
Jag är fast, i allra högsta grad.
och miljarder tankar slåss i mitt huvud.

Så, nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Katta

<3Du är otroligt stark och du klarar det! Jag finns här om du behöver något. Det vet du! puss gumman! <3<3

2012-03-16 @ 19:28:20
Postat av: Rebecka

Jag älskar dig Klaris! <3

2012-03-16 @ 20:43:18
Postat av: isse

Det kommer bli bra, älskar dig <3

2012-03-17 @ 00:46:59
Postat av: Birgitta

Läste det du skriver just nu. Du är stark Klara som kan formulera dig.Jag tror att det är utgångspunkten för all positiv förändring att du är ärlig mot dig själv och sätter ord på det du verkligen klänner. Att du känner att du får vara svag att det är helt ok. Jag beundrar din förmåga att uttrycka dig både i ord och bilder. Du har en så fin känsla för det konstnärliga och vackra i livet. Det kommer att bli bra även om det är jobbigt just nu! Kram

2012-03-17 @ 17:15:33
Postat av: Linnea

tänker på dig, hoppas du mår bättre snart. Kram

2012-03-18 @ 16:46:14
URL: http://trobergs.blogg.se/
Postat av: Matilda

Om man kunde krama bort det onda så skulle jag ge dig en lång hård kram! Kämpa på Klara! Kram

2012-03-19 @ 18:17:26
Postat av: Rebecca skott

Jag har inte alla svar och kan inte förstå allt. Något liknande kämpar jag dock dagligen med!

Du vet att du alltid kan smsa mig, du vet att vi stöttat varandra och från min sida så slutar jag aldrig att stötta!

Du kan Klara! Du kan.

2012-03-24 @ 01:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0