En fredag och en lördag

I fredags hade vi plockmiddag hos mig. Mys och prat och skratt och trevligheter. Ett glömt legg gjorde att kvällen inte riktigt slutade som tänkt, men det gjorde inte så mycket.

 

I lördags var jag och pappa i stockholm. Vi åt brunch på kung karls backficka och promenerade sedan till fotografiska museet. Jättefint. Och för andra kvällen i rad blev det inte som planerat; melodifestivalmys byttes mot 4h på akuten med svullna utslag, magont och illamående. Mår dock bra nu.


Tack förresten för alla fina kommentarer angående inlägget med Cerviniabilder, det värmer!



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kul att få se min kära bror le mot mig! Hälsa Gunnar så mycket!

2012-03-13 @ 12:35:32
Postat av: Birgitta

Trevligt att få se min kära bror le mot mig! Hälsa gunnar så mycket!

2012-03-13 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0