Skottdag sisådär

Idag har varit en riktig toppendag. En knasig men rolig film första lektionen, knasig fysikfilm som dock inte var särskilt rolig andra lektionen. Kemiprovet kändes bra och efteråt strosade jag runt i vårvädret och köpte världens finaste skor som är helt perfekta i väntan på att Ebba skulle sluta. Vi fikade först på en bänk i solen och sedan när det blev kallt, inne på wayne's. Prat och skratt i timmar, välbehövligt och bara jättefint. Sedan åkte jag hem och lagade kanongod kokosmjölks-quorn-vitkåls-gryta med glasnudlar till midda. Nu ska jag bada bastu och läsa elle och njuta av en pluggfri kväll innan jag slår mig ned i soffan och tittar på Sverige-Kroatien. Åh så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0