Ibland bara måste man



Bestämde mig efter dagens fösta lektion i form av domkyrketeater om Dag Hammarsköld för att strunta i återstående fysiklektion. Det kändes mycket bättre och värdefullare att äta risotto med skaldjur på saluhallen med pappa, plocka trattkantareller i en underbart knäpptyst och sådär härligt höstgransdoftande skog, äta nyköpta nötter och läsa en nyköpt Elle. Och därmed trotsa all prestationshets och bara totalstrejka från alla måsten. I lite "jag skiter i allt, och det skiter jag i" - anda. Himla bra känns det.

Kommentarer
Postat av: Christina (faster)

Härligt Klara- tro det eller ej, men gjorde nåt liknande igår:) faktiskt!!!

2011-09-28 @ 23:49:28
Postat av: Christina (faster)

Härligt Klara gjorde själv nåt liknande igår :) :) tro det eller ej!!Oh vad jag mådde bra!

2011-09-28 @ 23:51:56
Postat av: Christina -igen!

Oj då, vad hände ...det blev visst två kommentarer, ja, ja..

2011-09-28 @ 23:54:03
Postat av: din nusse (tove)

det förtjänar du min fina nusse!

2011-09-30 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0