Vill inte sova men är för trött för att komma på något vettigt

Läs, eller låt bli. Äh.. godnatt.

Fyra jobb som jag har haft:

1. Simskolelärare
2. skridskoskolelärare
3. Barnvakt
4. -

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. Remember me
2. The pursuit of happyness
3. Lejonkungen
4. Juno

Fyra platser där jag har bott:
1. USA (Rockville)
2. Vattholma
3. -
4. -

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Vänner
2. House
3. Without a trace
4. Private practise

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Blogg.se
3. Bloglovin
4. Hotmail.com

Favoritmat:
1. Sushi
2. Halloumi
3. Jordgubbar
4. Avokadomacka


Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. Ishallen
2. Segelbåten
3. New York
4. En öde ö borta från allt

Fyra saker jag vill lära mig:
1. Hur man får en känsla att försvinna
2. Hur man lagar en riktigt bra risotto
3. Allt som har med fysikA att göra (slutprov om två veckor)
4. Rynka med ett ögonbryn utan att det andra rör sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0