Nått mer än det jag redan sagt

Sommarlovsstress över alla måsten som inte finns. Alla tusentals bilder som borde sorteras, album som ska göras, grusgångar som ska rensas, sladdar som ska letas efter, ja allt på dendär jobbiga ständigt uppdaterade mentala listan över saker som egentligen inte spelar någon roll, spelar något någon roll, allt är egentligen oviktigt för vi ska ju ända bara dö tillslut och vem bryr sig då ifall midsommarbilderna från 2011 är osorterade och grusgången är full med maskrosblad?
Detdär lät onödigt deprimerande (trots att det stämmer), förlåt.

Försöker lösa upp stressångestklumpen med varma duschar och nygjord flädersaft, och det funkar till viss del. Flyr verkligheten med en av världens bästa böcker, ett eller två eller tre avsnitt av en av världens bästa tvserier. Drömmer mig tillbaka till peace and love som känns alldeles för långt bort trots att det inte ens är en vecka sedan, snälla bli min , nu kan du få mig så lätt, om och om och om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0