Skärgårdshälsning

Bortsett från att jag saknar en hel del olika små filurer så har jag det ganska så jättebra här ute bland öarna. Jag har morgonbadat, plockat otroligt mycket smultron och en hel del blåbär, styrt och förtöjt litegrann, läst en hel del (är inne på bok nr2 ), fotat, klappat en massa söta får, gått på upptäcksfärd, njutit av kvällssol och solnedgångar, ätit italiensk glass i Sandhamn och spelat monopol två gånger. Det är ungifär vad jag har haft för mig de senaste dagarna, och troligtvis kommer resterande segelsemestertid se ganska liknande ut. Livet på en båt är bra fint ändå.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Låter mycket härligt. Sverige och Stockholm skärgård är så vackert och du beskriver det så man får vara där en liten stund i tanken. Kram från Birgitta

2011-07-18 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0