Föralltid din, Peace and love

Jag har utan tvekan haft en av de bästa veckorna i mitt liv.
Tältkaos, litelite sömn, alldeles för varmt, alldeles för kallt, konstig mat (spindelpasta med mcdonalds-salt<3), otvättad och ömma fötter. Världens finaste männsikor, fantastiska konserter, överlag kanonväder och miljoner minnen att bära med sig för all framtid. Ja, det har varit otroligt, fantsastiskt. Som jag har dansat, framförallt på deadmau5 och maskinen som båda var helt galna, och som jag har skriksjungit på nästan varenda konsert. Känslan när Veronica maggio spelade satan i gatan, snälla bli min och jag kommer, när Daniel Adams-ray spelade lilla lady, förlåt att jag aldrig sagt förlåt och gubben i lådan och när Håkan i två timmar, sent på natten, på största scenen spelade låtar som som alla tiotusentals kunde texterna till och så framförallt nu kan du få mig så lätt och känn ingen sorg för mig göteborg, ja den känslan går inte att beskriva. Magiskt ♥.

Kommentarer
Postat av: birgitta

du beskriver allt så bra att jag nästan får knottror på huden, när du målar med dina ord tror jag att jag är där! kram från Birgitta

2011-07-05 @ 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0