En tredjedel av den jag var

Dålig period, för den senatse tiden har ju varit sååå bra, mitt liv är ju kanon *ironi för den som inte förstod*.
Förmiddan idag var iofs helt okej, två lektioner och underbara klasskompisfilurer.
Men sen. Försenad taxi på fel ställe. JÄTTEÄCKLIG lunch, torr lax med sötsliskig ketchupliknande sås (jag hatar ketchup). Vila på luftmadrass, då ätis provisorikskt flyttat en trappa upp. Försenad taxi igen, denna gång 35 minuter.

Åh hem ljuva hem. Min fristad. Inga äckliga ketchupsåser, ingen sjukhuslukt, inga sjukhusljud eller påträngande taxixhauförer. Bara mysiga middagsljud och en söt liten matlagande mamma.






Kommentarer
Postat av: Chrestina

Åhh vad jag fick tänka nu - Vattholmaköket såg helt fel ut - tills jag kom på att det är spegelvända bilder. Finurligt!

Kram på er dotter o mor!

2011-01-25 @ 20:15:59
Postat av: Rebecka

Puss Klari, du vet hur stark och underbara jag tycker du är ! <3

2011-01-25 @ 20:42:12
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Malin Vällfors

Du är stark, Vännen!! VI måste verkligen ses snart, efterlängtat.

Styrkekramar <3

(hälsa Karin)

2011-01-25 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0