Together we can make it thru another day

Idag har jag känt mig lycklig. Anledning? Min underbara klass, och framförallt fem små speciella filurer.
Jag är så glad att jag har er. När jag har en dålig dag får ni mig nästan alltid på bra humör med alla era små finurligheter och dåliga skämt. Och om jag, mot all förmodan, inte blir på bättre humör vet jag att ni förstår och stöttar. Och när jag har en bra dag blir jag bara ännu gladare, lycklig in i själen, av att träffa er. Med er kan jag alltid vara mig själv och det känns så fantastiskt skönt. Vi har alla samma dåliga humor, så lika men ändå så himla olika.
Jag vet ärligt talat inte om jag skulle orkat om det inte varit för er. Alla små kommentarer, sms och kramar, bara vetskapen om att ni alltid finns där, det betyder så otroligt mycket. Det är för er jag kämpar, det är ni som får mig att se ljuset i tunneln, det är ni som gör mig stark. Jag är så oerhört glad över att kunna kalla er mina bästa vänner,
ni är underbara ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka och Ellen

Sötnosen våran, vi är så lyckliga att vi har dig! puss på dig <3

2011-02-03 @ 19:32:15
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: tove

<3

2011-02-03 @ 19:40:29
Postat av: Kajsi

Sötnosen min! Du är underbar :*

2011-02-04 @ 18:13:43
URL: http://kajsalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0