You aint winnin' if your losin'

Slightly stupid - wiseman


En ovanligt lång torsdag.
Jag har hunnit skriva ekonomiprov, räkna matte, busa lite, få tillbaka ett svenskaprov, titta på film, promenera till stan med Linn, ha sjukhusmöte, ha kriminalteknink, gett bort mitt allra sista tuggummi till Felix och trängts med 324594 andra på tåget hem. Jag har desutom tittat på scrubs, läst lite bloggar och ätit middag. Ja och så har jag saknat Becki, skrattat med och åt Tovis och druckit lite kaffe också.

Gråter över näringsdrycker som jag trodde att jag skulle slippa.
Glädjs åt solen och det faktum att jag bara har en lektion imorgon.

Och såhär har jag sett ut idag, om någon undrar.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

fina du! <3

2011-04-07 @ 21:24:05
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0