Hur dags går solen ner en vanlig torsdag?

Jag gillar torsdagar. Och just denna torsdag var icke ett undantag; skön och skånsk lärarkandidat, lekar på idrotten och samhällsjuridiksprov som faktiskt kändes bra (förtjänat, har pluggat som en gnu), bland annat.
Och som vanligt förgylls dagen av fina små människor, ni är guld värda!
Ja, och så får vi inte glömma att Isse, brun som en pepparkaka och ovan vid kalla och regninga Sverige, äntligen kommit hem från tre veckor på Bali!

Nu ska jag bara lära mig en halv franskatext och 72 engelskaord, sen ska jag sjunka ner i soffan med en kopp te, kolla på värdelösa men ack så underhållande tv-program och bara ta det lugnt, för första gången på länge.


Kommentarer
Postat av: issanpissan

hihi jag nämns i din blogg, värsta kändis typ :D

2010-10-28 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0