Man har inte roligare än man gör sig

Idag har jag druckit kanel-latte och spionerat på folk med älsklingshannis, strukit tvätt i en timme, kollat på Harry Potter och hemligheternas kammare, läst en bra bok och tvättat håret. Jag har även skänkt 100 kronor till en ungersk munk och fått en bok om bagavaghita på köpet, köpt tuggummi som smakar päronlakrits, lagt lite pussel och tittat på en halv dokumentärfilm om "bulgariens bortglömda barn".
Jag har lite halvt bortskavt svart nagellack på fingernaglarna och på mig har jag (bland annat, hehe) min nya, fina kofta från Holland. Jag har velat försvinna, jag har varit glad, jag har frusit, jag har skrattat och för tillfället är jag bara allmänt lycklg över att det finns så många fina människor i min omgivning.


Kommentarer
Postat av: Malin Vällfors

Jag saknar dig min fina vän.Vart har du tagit vägen?? Vi måste verkligen ses snart! Massvis med kramar <3

2010-11-14 @ 18:51:36
URL: http://vallfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0