ack, den som ändå vore ledig...!

Idag var det påskbuffé till lunch. Laxen var slut. Köttbullarna var slut (inte för att jag äter köttbullar, men ändå!). Sillen var nästan slut ocgh leverpastejen var geggig. Fast jag tror Ellen sörjde detta faktum mer än mej. Hennes gurkamedcurrysås såg inte särskilt smaklig ut. Dock fick hon sina köttbullar tillslut, men laxen fick hon vara utan. 
Idag har jag pappas tröja på mej (om du läser; jag saknar dej!). Rolling stones, world tour 81-82. Äkta vara!
Kult, enligt Magnus.

Kommentarer
Postat av: ellen

jaa tårarna rann nästan ner för min kind när jag såg att laxen var borta !

2010-03-31 @ 17:53:54
Postat av: Pappa

Kult var ordet! Jag saknar dig också. Ha så kul imorgon på Stockholm ice. Papsen

2010-04-01 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0