Dags för fika

kan nu äntligen pricka av det sista på listan över viktiga saker i att göra skolan.
Nationella i matteB - chek!
Jag hoppas det gick bra. Fyra timmar i sträck var det. Jag han, medan jag skrev provet, mumsa i mig en banan, en flaska vatten samt en päronmer (en såndär liten låda med sugrör, ni vet). Efteråt firades det med choklad!

Så galet skönt att det endast återstår ca. 4 lektioner samt en picknick innan sommarlovet börjar och året som förstaårselev på fyris är slut.

Ja och så har jag klippt mig idag också. Lite lustigt detdär. Träfafde efteråt tre killar från klassen (jag vet att åtminstone en av dom läser min blogg, hej Felix!) och ingen av dom såg att jag klippt mig. Vi konstaterade att om jag träffat några tjejer istället hade det varit det första dom lagt märke till, ja att jag klippt mig alltså.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fiint Klaris! :D

Har du färgat också ? ;)

2010-06-08 @ 18:39:18
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Mange

vi såg det visst;) och jag läser också din blogg, från och med .............NU!:D

2010-06-13 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0