Finfin dag!

Cupidosallad, några innköp och trevligt sällskap i form av min mycket söta vän Malin.
En dag inehållande ovanstående kan ju inte bli annat än bra.

Då återstår frågan: vad ska man hitta på nu?
Ja, jag ska nog...bambambaa...cykla och köpa morötter!
Sen ska jag nog ha lite kvalitetstid med min lilla prinsessa som jag inte träffat på cirkus fyra veckor,
nej för hon har varit på pensionat. Vilket nog var bra eftersom att jag har en kännsla av att hon lätt skulle bli sjösjuk om man försökte ta med henne på båten. Och förresten tror jag inte att det finns några flytvästar som skulle passa henne, och flytväst måste man ju ha!

Prinsessan vid namn sötnos i egen hög person:

Kommentarer
Postat av: MALIN

Ja tycker nog du skulle tagit med den ut på vattnet! tänk vilken upplevelse! xD<3

2010-07-28 @ 16:41:50
URL: http://smartblondin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0