Hemkommen

Lyckades äntligen få upp bilderna från nyår. Nästa steg blir väl bilderna från fjällen, antar jag.
Idag har jag tränat och....eh, nej det var visst allt. Tre timmars träning med paus mellan första och andra passet resulterar en heldag i ishallen (finns det ens ett ord som heter resulterar?)
Men det var riktigt kul, även om det inte gick särskilt bra de två sista passen. Men jag får väl skylla på att jag faktiskt inte tränat på ett tag, och desutom tycker jag att det blir lite för mycket med tre pass, man (eller jag iallafall) orkar inte köra fult ut på alla passen då.
Nu väntar en slapparkväll, det har jag banemej gjort mej förtjänt av! (För jag gick faktiskt upp kl 8 imorse!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0