Day 20 – This month

Jag har varit glad, ledsen, jätteledsen, överlycklig, varm, förkyld, frusen, hungrig, mätt och trött. Bland annat.
Jag har sett två bra filmer - The lovley bones och stekta gröna tomater.
Jag har lyssnat mycket på Daniel Adams-Ray, Håkan och Goo Goo Dolls. Och julmusik såklart.

Jag har köpt en systemkamera.
Jag har varit i Åre.
Jag har julhandlat och slagit in julklappar.
Jag har fikat med diverse fina vänner.
Jag har varit på klassfest med bästaste Nv09c i Knivsta.
Jag har varit på bio och sett Harry Potter.

Jag har blivit sjukskriven från skolan på heltid och är på sjukuset 5 dagar i veckan, sk. dagvård.

Kort och gott: En hel del trevligt kompis-häng och en hel del, lite mindre trevligt, sjukhus-häng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0