Day 12 – What’s in your bag

Inte särskilt intressant, av den enkla anledningen att jag inte använt någon väska på några veckor.
Kör istället på What's in your pockets? (Min älskade fjällräven följer mig vartän jag går i dessa vintertider)

Nedersta höger:
1 paket Extratuggummi peppermint från Fyriskiosken, endast 3 kvar.
Lipsyl, pink original
Biobiljett, harry Potter och dödsrelikerna del 1
2 hårsnuddar
1 femkrona och fem enkronor
1 hårspänne
Teaterbiljett, Anna Karenina
Vodoodocka i miniformat
Tuggummipapper
Minigiraff i plast som smyckade en mangojuice jag drack under min födelsedagsmidda

Översta höger:
Minimascara från The body shop
1 hårspänne
Min fasters visitkort

Vänster:
Kvitto från Granit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0