År 2010 lider mot sitt slut

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: yes, både bra och mindre bra saker.

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Minns inte om jag gav några nyårslöften. Gjorde jag det så höll jag dem nog inte, så nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nepp

4. Dog någon som stod dig nära?: nej, tack och lov

5. Vilka länder besökte du?: Sverige, Nederländerna och Schweiz.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: nej, 2010 var awesome! skola på heltid och träna vore väl inte helt fel dock.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Många. Fester, konståkningstävlingar, födelsedagar, galna skoldagar, mysiga fikor och underbara träningar.

8. Vad var din största framgång 2010?: ja, säg det. Någon som har ett förslag?

9. Största misstaget?: Att inte inse i tid att jag var på väg att förstöra mitt liv

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Sjuk - ja. Skadad - nej.

11. Bästa köpet?: systemkamera (pappa betalade, hehe) och mina sammetstights, för att nämna två av många.

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Mobilen? Julklappar? Onödiga småsaker och fika<3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Gubben i lådan, Mikrofonkåt, we no speak americano,bad romance, tik tok, break your heart, down,  mfl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Omöjligt att säga. Finns alltid saker att vara ledsen över, även om detta år på senare tid varit tuffare än tidigare år. Men samtidigt har jag varit glad väldigt mycket också, har gjort sjukt mycket roliga saker med roliga människor.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Inget som jag kan komma på. Träffat vissa männsikor, som jag inte träffat på vääldigt länge eller allt för sällan.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: gråtit och mått dåligt över fel saker (läs: mat)

18. Hur tillbringar du julen?: Pepparkaksfrukost, julgudstjänst, grötlunch, promenad, kalle, midda och julklappar. Allt med familjen och gärna lite (mycket) snö utanför fönstret.

19. Blev du kär i år?: ne

20. Favoritprogram på TV?: House, Nurse Jackie, The good wife, fotbollsVM och solsidan.

21. Bästa boken du läste i år?: Morgon i Jenin, Flyga drake, 19 minuter,  Älskade syster, mm.

22. Största musikaliska upptäckten?: Daniel Adams-Ray<3

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: vänner säsong 5 och en tröja från Gant, bl.a

25. Något du önskade dig men inte fick?: En hund

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Gick en halv dag i skolan och åt midda med familjen på Koh phangang.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja, uppenbart.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Inte så mycket jeans och tshirt, mer tights och strumbyxor.

29. Vad fick dig att må bra?: Alla mina underbara, fantastiska vänner. Och min lilla fina familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Haha va?

31. Vem saknade du?: Sundsvallsmänniskor, morfar. Väldigt ofta klasskompisarna och konståkningsvännerna.

32. De bästa nya människorna du träffade? Ett antal, hihi.

2011 står för dörren, och ikväll smäller det! TAGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0