Livet är hårt sa bonden...

Vad , kan man verkligen undra, ska bilbingo vara bra för?
Varenda onsdag under hela sommarhalvåret.
"26, tvåa sexa. 9, enkel nia. 78, sjua åtta" tuuuut!!
och sen händer...inget. rösten fortsätter.
"35, trea femma. 12, etta tvåa" och så vidare i all oändlighet.

Ja, och så börjar skolan på fredag (vem i hela friden lägger en skolstart på en fredag?).
Det innebär att imorgon är min sista sommarlovssovmorgon. Trodde jag ända tills pappa kom med den ack så oglädjande nyheten att vi ska infinna oss hos tandläkaren imorgonbitti, kl 08.00.

Och till råga på allt, förutom bilbingo och ifråntagna sovmornar, så har jag skurit mig i fingret, vänster pekfinger. och plåstret gör fingret alldeles stelt. vilket resulterar i att jag ideligen trycker på fel tangent när jag ska skriva, och då måste sudda och skriva om, och detta inlägg har därför tagit längre tid att skriva än det i vanliga fall skulle gjort.
ja, tro nu inte att det är något allvarligt skärsår. för det är det inte. en liten tomatskärarskråma bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0