"If I'm still standing up after finishing my race it means I didn't run fast enough"

Jag älskar att springa.
Jag älskar känslan av att man skulle kunna springa hur långt som helst,
av att flyga fram.
Jag älskar att höra varje steg, varje andetag, varje tanke.
Jag älskar att, när jag tror att jag inte orkar mer, springa ännu lite snabbare.
Jag älskar att springa så snabbt jag bara kan sista biten,
så snabbt att jag knappt kan stå när jag stannar.
Jag älskar tröttheten som infinner sig efteråt.

Ja, jag älskar att springa.

Kommentarer
Postat av: Mina

Åh Klara vet precis vad du menar! Känner precis samma! Springa är min terapi! Mitt sett att få ordning på alla tankar, alla funderingar, allt jobbigt, all glädje, all sorg. Att springa får en att må bra, eller bättre iaf! <3

Saknar dig oerhört!

puss och kram <3

2011-07-17 @ 01:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0