lite smått och (o)gott

Tävlingshelg. Kortprogramet idag gick skit, rent ut sagt. Vingligt och ostadigt och allmänt obra. Ligger för närvarande näst sist. Alltid lika kul. Känner mig som de tre F:n, fulfetfailad. Jaja, nu är det bara ladda om för imorgon (lättare sagt än gjort...), då ska det gå bra. snälla låt det gå bra. Jag vet ju att jag kan!

Gårdagskvällen var mega. Tovis, Kajsis, Issa, Ellenpellen, Beckis och jag. + pizza, tårta, idolfinal (ERIK!!<3) och spotify på högsta volym. Ni är så himla bra!<3
Jag kommer sakna dej Kajsa!

Det snöar ute! (eller gjorde iallafall, nu är det så mörkt att jag inte kan se ut) Åhh, jag är så lycklig!
Tänk om vi kunde få en vit jul iallafall...!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Igår va bäst!

Idag kom det snö :D!

Och jag hoppas och håller tummarna att de går bra för dig imorgon Klaris :D! <3

2009-12-12 @ 19:07:21
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0