I'm dreaming of a white christmas..(and i think my dream is coming true!)

Dagen började med en mysig julavslutning i domkyrkan och fortsatte med lunch på china garden med halva klassen. Sedan gick vi runt på stan i x-antal timmar, köpte julklappar och nördade oss med Rebeckas kamera. Vid halv tre-tiden började folk droppa av hemmåt, och tillslut var det bara Ellen, Markus och jag kvar. Markus åkte sen iväg för att kolla på en handbollsmatch (han kom fram när den slutade, haha!) och jag och Ellen bestämde oss då för att åka hem även vi. Jag han precis med 15.49 tåget och sitter nu och lyssnar på julmusik och har det allmänt mysigt! Ser på klockan att det var ett tag sen jag kom hem, var har tiden tagit vägen?
Jaja, jag har iallafall haft en toppendag, tack för det vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0