artondedecembertvåtusennio

Äntligen fredag! Som jag har längtat. 2009 sista skoldag - avklarad!
Dagen har varit riktigt skön. Sovmorgon till tolv, kvart över tolv tillochmed! Men jag lyckas såklart vakna klockan åtta...Men det var mysigt, satte mig i soffan och kollade på simpson the movie. sen åt jag en mumsig frukost (kan verkligen rekomendera hallonmarmeladen från den gamle fabrik). Väl i skolan hade vi först svenska och sedan matteprov. Sen sprang jag till tåget och han precis med. Hemma han jag packa träningsväskan och titta lite på tv innan det var dags att åka på träning. Åh vad jag älskar att träna! Inte för att det gick sådär jättebra, men det är något med ishallar, skridskor och allt annat som har med konståkning att göra som får mej på så himla bra humör! Alla jobbiga tankar försvinner för en stund och det enda man fokuserar på är just träningen. 
För tillfället har jag precis ätit en supergod midda bestående av baugette och grillad kyckling och
nu ska jag gå och lägga mej och kolla på film tillsammans med lite choklad, en kopp te och ett antal skummtomtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0