22.02

Skridskoskolan var kul, det var inte så många där då de flesta nog trodde att det varit avslutning igår i samband med julshowen, vilket man kan förstå. Men så var icke fallet, utan vi körde på även idag, med slalom, bubblor och de obligatoriska köttbullarna och tupparna. Det blev extra mycket lek idag, eftersom att det var sista gången för säsongen. Åh de är så söta mina små barn, man blir riktigt stolt när man ser hur mycket de lär sig, hihi. Och de kan vara så himla roliga ibland, specielt när vi kör flygplansleken (man är ett flygplan och flyger till olika länder och sedan ska man vara ett djur som finns i det landet). Först flög vi till turkiet, och när jag frågade vad det fanns för djur där, utbrister någon av de små hjälmklädda overallbyltena glatt; giraffer! Så vi åkte runt en stund som turkiska giraffer innan vi flög vidare. Vi han även med att vara grekiska fiskar och isländska isbjörnar. Gullungar!
Sedan var det vanlig träning som avslutades med köttbulletävling och pepparkakskull (eller var det så det hette?)
På fysträningen körde vi någon form av bolltagare, mest jobbigt var det i magen, så mycket som man skrattade. Lite sammarbetsövningar han vi med också.
Nu ska jag duscha och sen ska jag krypa ner i min mysiga säng.
Imorgon blir det julavslutning, och sedan är det äntligen lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0